Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
11
Poradniki / Specyfikacja pojazdów ciężarowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:34:35 »
Witam. Postanowiłem napisać poradnik, który będzie opisywał samochody ciężarowe i dostawcze z San Andreas, oraz porównam niektóre z nich ze starszym bratem San Andreas, mianowicie z Vice City. No to stratujemy!
Ciągniki siodłowe:

Roadtrain:

Jest to najmocniejszy ciągnik, którym możemy jeździć. Jest potężny, ma masywną budowę i porządnie wykonany przedni zderzak. Jego wadą jest słaby kąt skrętu przedniej osi. Szczególnie polecam go do jazdy po terenach pozamiejskich.

Tanker:

Kolejny ciągnik siodłowy, jednak jest troszkę słabszy od Roadtraina. Natomiast jego zaletą jest bardzo dobra skrętność przednich kół. Ogólnie bardzo dobrze się nim jeździ.

Linerunner:

To już ostatnio samochód z rodziny ciągników siodłowych. Jest najwolniejszy i ma troszkę mało mocy, ale na prawdę polecam tą ciężarówkę! Wyglądem najbardziej odwzorowuje prawdziwą amerykańską ciężarówkę. Jeździ się nim przyjemnie. Osobiście śmigam tylko tym ciągnikiem siodłowym.

Packer:

Zupełna odmiana, a dlaczego? Dlatego, że mamy do czynienia z prawdziwą lawetą :D
Przód wozu podobny do Lineruunera, możemy unosić i opuszczać górną część lawety.
Jest bardzo pojemny, można upchać samochody na dół jak i na górę. Świetna zabawa.

Flatbed:

Jedna z lepszych ,,sołówek", którymi możemy pojeździć. Cichy, pojemny, 3 osie. Jest to bardzo mocna ciężarówka, nie tylko w terenie, ale również pod względem prędkości.
Na skrzyni możemy zastać ładunek w różnym rozmieszczeniu.

Dft30:

Bardzo ładna ciężarówka, chociaż brakuje jej jednego koła po prawej stronie.
Kabina kierowcy bardzo nowoczesna, skrzynia ładunkowa bez burt, można spokojnie przewozić nawet inne samochody. Bardzo ładny i przyjemny samochód, do jazdy po mieście dalsze trasy.

Cement Truck:

Jak widać na pierwszy rzut oka to zwykły wóz do przewozu betonu.
Gruszka cały czas się kręci, więc mamy pewność, ze beton nam nie zastygnie.
Nadaje się raczej do firm budowlanych i małych przedsiębiorstw.

Tashmaster:

Ciężarówka do wywozu przeróżnych śmieci. Jest dosyć mocna, ale wolna.
Takie wozy używają zazwyczaj firmy sprzątające albo budowlane, bo na budowach jest zawsze pełno śmieci.

Zmieniam nieco rodzaj prezentowanych wozów. Przedstawię Wam teraz rodzinę pojazdów dostawczych. Jedziemy!

Box Ville:

Jest do dosyć duży pojazd dostawczy. Może służyć do przewozu artykułów spożywczych bądź innych lekkich towarów. Silnik nie jest zbyt nowoczesny, ale daje rade.

Benson:

Mały, sprytnie zbudowany dostawczak. Jest bardzo charakterystyczny, ponieważ jego silnik ma identyczny dźwięk jak silnik Roadtraina. Poza tym jest bardzo zwrotny i przyjemnie się nim jeździ.

Mule:

Bardzo podobny do bensona. Na troszkę mniejszą kabinę, ale za to wyższą skrzynię ładunkową.

Rumpo:

Ciekawy samochód dostawczy z napędem na przód. Najważniejsze, ze trzyma się drogi i jest pojemny. Ogólnie bardzo fajny wóz.

Pony:

Przyjemny w prowadzeniu samochodzik. Napęd na tył. Szczególnie polecam dla początkujących kierowców.

Burrito:

Z tym samochodem nie ma żartów ! Uważam, że nim powinni jeździć tylko doświadczeni kierowcy. A dlaczego? Ponieważ jest bardzo szybki. Jeden zły ruch i wpadasz w poślizg.
Tym samochodem po prostu trzeba umieć jeździć!

Yankee:

Ma bardzo dużą skrzynie ładowna, jak na takie mały samochód dostawczy.
Polecam go szczególnie małym firmom, wykonującym usługi przeprowadzek itp.

Skończyliśmy omawiać mniejsze pojazdy dostawcze.
Teraz czas powiedzieć krótko o naczepach, bez których ciągnik siodłowy nie miał by sensu istnieć.

Artict1(kontener pełny):

Naczepa kontenerowa pełna. Jedna z najlepszych naczep uniwersalnego użytku.

Artict2(wywrotka):

Pojemna wywrotka. Świetnie się z nią jeździ w trasy np. do kopalni.

Artict3(kontener skrócony):

Naczepa kontenerowa skrócona. Jeżeli jeździły ładować się na doki w porcie wodnym, to tylko z tą naczepa.

Petrotr(cysterna):

Najzwyklejsza cysterna do przewozu paliwa.


Wszystkie screeny są z jakiejś zagranicznej strony oprócz 4 ostatnich screenów naczep.

OPIS jest w 100 % wykonany przeze mnie i zastrzega sobie prawo do jego kopiowania!

Ciąg dalszy opisywanych pojazdów nastąpi.
12
Poradniki / Jak instalować mody cleo
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:31:51 »
Witam.W tym poradniku postaram sie wytłumaczyc Wam jak instalowac mody CLEO.
1.Sciągamy program z tego linku: http://www.speedysha...ilder-v3.03.exe
2.Instalacja tego programu:
-język-no chyba polski ;)
Ok
-gdzie ma byc zainstalowany program-jak chcecie
Dalej
Znów dalej
-utwórz ikone na pulpicie
Dalej
-Czy chcesz aby pliki SCM były powiązane z Sanny Builder 3 ?-zaznaczamy
Dalej
-zaznacz położenie gry(gta sa)
Dalej
-Zainstalowac biblioteke CLEO 3-zaznaczamy
Dalej
I Instaluj
3.Instalacja modów:
Link do modów cleo: http://forum.gtasite...pic=38150.0;all
-pobieramy mod cleo
-otwieramy folder z modem
-w folderze powinien znajdowac sie plik z rozszerzeniem .cs
-wyciągamy go na pulpit
-wchodzimy tam gdzie mamy zainstalowane gta sa
-powinien tam byc folder ''Cleo''
-do tego folderu wkładamy ten plik który wyciągnelismy na pulpit

I gotowe :)
Mam nadzieje że w jakis sposób pomogłem :)
13
Poradniki / Instalacja modów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:28:34 »
Witam. Piszę ten poradnik dla tych którzy nie wiedzą jak zainstalować mody ;)



Do zainstalowania modów potrzebujemy programów typu: SAMI (San Andreas Mod Installer), imgtool lub wiele innych programów. Po pobraniu programu przystępujemy do instalacji wybranego przez was modu. Pokażę jak instalować mod (na przykładzie renault premium w SAMI oraz cysterny w imgtool).

SAMI:

Krok 1

Pobieramy program na przykład z tej stronki:
http://grandtheftaut...ller_SAMI;55091

Krok 2

Uruchamiamy go oraz klikamy install a mod:
Dodany obrazek
Krok 3

W pierwszym okienku wybieramy folder z grą GTA San Andreas klikając Browse i wybierając go:
Dodany obrazek
Wybieramy mod do instalacji (Jeśli mamy go spakowanego to wybieramy ZIP\RAR File a jeśli w folderze, to wybieramy Folder Ważne jest by zaznaczyć Backup Files Before Installation
Pozwoli nam to na późniejszą uninstalacje modu (Chociaż i tak radzę zrobić backup pliku gta3.img). Klikamy Browse :
Dodany obrazek
Krok 5

Wybieramy mod (w spakowanym pliku musi być folder a w folderze plik .dff i .txd, ewentualnie SS) i klikamy otwórz i Continue:
Dodany obrazek
Teraz mamy parametry modu. Klikamy Continue

Krok 5

Wpisujemy nazwę modu i wybieramy pojazd za który podmieniamy:
Dodany obrazek
Klikamy Install. Nasz mod zainstalowany Możemy się nim cieszyć ;)



imgtool:

Tutaj instalacja wg. mnie jest trochę bardziej skomplikowana i bardziej polecam SAMI, bo on sam robi kopie zapasowe. Programu imgtool używam tylko do instalacji naczep, co też teraz zrobię. Zainstaluję cysternę firmy Center-Trans.

Krok 1

Pobieramy program imgtoll przykładowo z tej stronki:

http://www.thegtapla...552-img-tool-20

Krok 2
Robimy kopię zapasową pliku gta3.img
Uruchamiamy i klikamy File\open
Wchodzimy w folder z grą GTA SA\models i wybieramy plik gta3
Wyświetla nam się długa lista. Klikamy więc Edit\Find
Wpisujemy nazwę pliku za który chcemy podmienić mod. W naszym przypadku jest to petrotr.dff i petrotr.txd ( dff - model txd - textury) najpierw wyszukujemy obojętnie który plik (ja najpierw podmienie dff):
Dodany obrazek
Tak więc klikamy na wybrany plik prawym klawiszem myszy, wybieramy replace i zastępujemy go modem, to samo robimy z txd

Krok 3

Mamy zainstalowany mod i możemy się nim cieszyć. Pamiętajcie że zanim będziecie grać z modem upewnijcie się że nie laguje u innych i nie utrudnia im gry.


Dziękuję za obejrzenie poradnika. Proszę o nie kopiowanie bez mojej zgody. Pozdrawiam - Mati125 ;)
14
Poradniki / Wgrywanie felg do GTA SA
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:26:13 »
Witam Wszystkich.

Dziś przedstawię jak wgrać nowe felgi do garażu w którym można stuningować nasze autko.

Na początek musimy znaleźć jakieś fajne felgi na internecie. Ja znalazłem taką paczkę.
Link do pobrania felg: http://www38.zippysh...45373/file.html

Do zainstalowania będą nam potrzebne 2 programy. Img Tool 2.0 i GTA Parking.
Link do pobrania programów: http://www2.zippysha...00943/file.html

Oby dwa foldery trzeba rozpakować.

1. Plik veh_mods.ide wrzucamy do folderu z grą: Folder data >> maps >> veh mods i tam podmieniamy plik. (Jak kto chce to może zrobić jego kopię zapasową)

2. Otwieramy program Img Tool. Wchodzimy w File >> Open >> Tam szukamy w folderze GTA folder models a w nim plik gta3.img. Wybieramy go i klikamy otwórz. Potem dajemy Commands >> Add >> i szukamy w folderze z felgami pliku J2_wheels.txd, wybieramy go i klikamy otwórz. Plik zostanie dodany do pliku gta3.img. Po całej tej operacji klikamy File >> Close i zamykamy program.

3. Po dodaniu pliku do gta3.img otwieramy GTA Parking i wchodzimy w zakładkę "Inne Mody". Klikamy Dodaj i szukamy naszego folderu z felgami. Znajdują się tam 2 paczki G1 i G2. W każdym folderze są inne felgi, to już wasz wybór którą chcecie. Gdy znajdziemy folder klikamy OK. Zmieniamy typ modu na wszystkie i klikamy dodaj. Potem wystarczy tylko zainstalować moda klikając instaluj.

Tak oto mamy fajne felgi w GTA.

Paczka Felg znaleziona na google. Poradnik napisany przeze mnie.
15
Regulamin V.I.P / Regulamin V.I.P
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:19:35 »
Oto  regulamin V.I.P, jeżeli ktoś złamie ten regulamin to będzie miał zabranego V.I.P.A, oraz bana na serwerze na 1 godzine.

A oto regulamin:

1.Zakaz nadużywania V.I.P
2.Zakaz zabijania graczy bronią
3.Zakaz włamywania się na inne bazy Firm/Frakcji
4.Zakaz dawania innym graczom aut z panelu V.I.P
5.Zakaz uciekania przed kontrola Policyjną
6.Zakaz wyzywania graczy, V.I.P to także normalny gracz

16
Skargi na V.I.P.Ó.W / Wzór Skargi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 20:14:43 »
Oto Wzór:
Nick V.I.P.A:
Twój Nick:
Opis Skargi:
Dowody:
Podpis:
17
Pogotowie / Bindy w Pogotowiu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 17:07:18 »
/bind klawisz say #00ff00 tekst
 
Przykład:
/bind F3 say #00ff00 Pogotowie w drodzę do Ciebie!!
/bind F4 say #00ff00 Zostałeś uleczony! Jedź ostrożnie
/bind F6 say #00ff00 Jestem teraz zajęty. Czekaj cierpliwie a zostaniesz obsłużony.
 
18
Pogotowie / Skład i Wynagrodzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 17:06:09 »
Ordynator Pogotowia
(80.000$$ + 80 score)

Zastęca Ordynatora
(75.000$$ + 75 score)



Kapitan Pogotowia
(65.000$$ + 65 score)


Ratownik specjalistyczny
(60.000$$ + 60 score)


Ratownik
(55.000$$ + 55 score)


Lekarz Podstawowy
(50.000$$ + 50 score)


Stażysta
(40.000$$ + 40 score)

19
Pogotowie / Nabór [ON]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 17:04:40 »
Nick:
Login:
Score:
Ile czasu spędzasz dziennie na serwerze:
Staż na serwerze:
Czy obecnie pracujesz w jakiejś frakcji:
Coś o sobie:[minimum 4 zdania]
Dlaczego Pogotowie?:(minimum 3 zdania)
Czy przeczytałeś regulamin pogotowia?:
20
Pogotowie / Regulamin
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mati125 dnia Wrzesień 29, 2013, 17:03:55 »
1.ZASADY OGÓLNE W POGOTOWIU RATUNKOWYM
 
1.1 Każdy pracownik zobowiązany jest do przestrzegania kultury osobistej oraz poprawnej pisowni, zgodnej z ortografią.
1.1.1 W Pogotowiu pracownicy powinni zwracać się do siebie z szacunkiem oraz być wyrozumiałym dla innych pracowników.
1.1.2 Pracownik z wyższą rangą ma prawo wydawać rozkazy pracownikom o niższej randze.
1.2 Zakaz donoszenia na kolegów z drużyny. Nad prawidłowym funkcjonowaniem frakcji piecze sprawuje szef.
1.3 Skargę na pracownika Pogotowia Ratunkowego może napisać osoba z zewnątrz, wówczas skarga zostanie przyjęta.
1.3.1 Absolutny zakaz namawiania, przez pracownika Pogotowia Ratunkowego gracza z zewnątrz o napisanie skargi na danego pracownika.
1.4 Okres próbny (Stażysta) trwa 7 dni.
1.5 Wszelkie zgubienia/utopienia pojazdów frakcyjnych składamy do lidera frakcji.
1.6 Każde złamanie regulaminu będzie odpowiednio karane. Po zdobyciu odpowiedniej ilości liczby ostrzeżeń zostajecie zwolnieni.
1.7 Gracz, który nagminnie powoduje wypadki zostaje przez nas ignorowany.
1.8 Jeżeli gracz zachowuje się wobec was wulgarnie oraz nie słucha waszych poleceń, macie całkowite prawo nie udzielić mu pomocy.
 
2. OBOWIĄZKI W POGOTOWIU RATUNKOWYM
 
2.1 Po zakończeniu dyżuru pojazd którym poruszaliśmy się musi zostać zrespiony lub odstawiony do bazy na odpowiednie miejsce parkingowe.
2.2 Stan paliwa pojazdu znajdującego się na bazie nie może wynosić mniej niż 80l
2.3 W pojeździe należącym do frakcji znajdować może się tylko i wyłącznie pracownik Pogotowia
2.4 Pracownik musi udzielić pomocy medycznej wszystkim potrzebującym.
2.4.1 Wyjątkiem są gracze o których mowa w punkcie 1.7 oraz 1.8
2.5 Współpraca między pracownikami na służbie.
2.6 Każdy pracownik zmuszony jest do dbania o porządek na bazie. (W tym zamykać za sobą bramę od bazy)
2.7 Jeśli kolega z zespołu czegoś nie rozumie bądź nie potrafi, powinien dostać natychmiastową pomoc.
2.8 Jazda zgodnie z panującymi na serwerze zasadami poruszania się po drodze.
2.9 Do każdego wezwania wyruszamy z włączonymi "kogutami".
2.10 Dyżur trwa od 9:00 do 21:00.
2.11 Pracownik przebywający na /zw zmuszony jest do wylogowania się.
2.12 Zmuszeni jesteście do robienia screen`ow z początku oraz z końca tygodnia oraz złożenie raportu w odpowiednim temacie.
2.13 Skiny pogotowia nie są obowiązkowe lecz to nie oznacza, że w ogóle macie ich nie używać.
2.14 Gdy gracz nie ulega wypadkowi, lecz pragnie skorzystać z pogotowia pobieramy od niego następujące opłaty:
       Za udzielenie pomocy podczas pełnienia służby w helikopterze pobieramy opłatę w wysokości 250$
       Za udzielenie pomocy podczas pełnienia służby w karetce pobieramy opłatę w wysokości 150$.
            Udzielenie pomocy na miejscu - 50$
2.15 Jeśli pełnimy służbę z innym pracownikiem zobowiązani jesteśmy do informowania siebie na wzajem o wyjeździe do poszkodowanego.
2.16 Zobowiązani jesteśmy do ustawienia bindów w celu ułatwienia oraz szybkiej komunikacji z poszkodowanymi.
2.16.1 Bind ustawiamy w następujący sposób /bind klawisz say #00ff00 tekst.
2.16.2 Każdy pracownik posiadający bind zobowiązany jest do wpisania kodu #00ff00 podczas ustawiania bindu.
2.17 Jeśli pełnimy sami służbę możecie używać helikopterów, nawet jeśli nie posiadamy na nie uprawnień lub prze-logować się na Truckerke. Nie możecie jednak dorabiać. Ma to na celu usprawnienia niesienia pomocy.
2.17.1 Jeśli inny pracownik rozpoczyna służbę musimy odstawić helikopter na bazę i przesiąść się do karetki.
2.17.2 Jeśli posiadacie uprawnienia do pilotażu możecie używać helikopter 24/7.
2.18 Jeśli posiadamy dom, w którym się spawnujemy mamy max 5 minut czasu aby dojechać na bazę i rozpocząć dyżur.
2.19 Każdy pracownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu serwera oraz frakcji.
2.20 Każdy pracownik zobowiązany jest do zgłoszenia się do egzaminu podstawowego w terminie 7 dni od daty przyjęcia.
2.20.1 Terminy wyznaczane są przez zarząd pogotowia w temacie Schemat oraz Wyniki Testów na Lekarza podst.
2.21 Jeśli na serwerze organizowany jest event/konwój, a wy wyrażacie chęć wzięcia w nim udziału jako medyk,
zobowiązani jesteście poinformować o tym szefa.
2.22 Jeśli służbowy pojazd zostanie zagubiony bądź wpadnie do wody, należy o tym zdarzeniu poinformować szefa
2.23 Każdy nowo przyjęty pracownik zobowiązany jest do wybrania przez siebie, w temacie Przydział ambulansów, jednego ambulansu.
2.23.1 Każdy pracownik zobowiązany jest do poruszania się tylko i wyłącznie swoim ambulansem.
2.23.2 Jeśli wasz ambulans zostanie utopiony/zbugowany etc zmuszeni jesteście do korzystania z "awaryjnych" ambulansów.
2.23.3 Jeśli ambulans awaryjny zostanie przez was utopiony/zbugowany etc. zmuszeni jesteście do zgłoszenia tego szefowi.
2.23.3.1 Jeśli ambulans awaryjny zostanie przez was utopiony/zbugowany etc. zostajecie zawieszeni w prawach wykonywania zawodu do momentu zrespienia waszej karetki.
 
3. PRAWA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO
 
3.1 Każdy pracownik może wziąć urlop, o których w tym temacie [temat o urlopach płatnych i bezpłatnych]
3.2 Może wyrażać swoje opinie oraz pomysły na dowolny temat związany z Pogotowiem.
3.3 Ma prawo odejść z frakcji w każdym momencie, lecz musi się liczyć z odpowiednimi karami, które zostaną nałożone.
3.4 Możecie pracować po godzinie 21:00. (Pracować w frakcji rzecz jasna, nie dorabiać.)
 
4. ZAKAZY DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO
 
4.1 Całkowity zakaz zarabiania na truckerce.
4.2 Wożenia w frakcyjnym pojeździe osób nienależących do frakcji.
4.3 Przesiadywanie na /zw jest zabronione
4.4 Zakaz wpuszczania na bazę graczy spoza Pogotowia
4.5 Zakaz tuningowania oraz malowania na inny kolor pojazdów frakcyjnych
4.6 Zakaz jeżdżenia do poszkodowanych autem/motorem prywatnym.
4.7 Zakaz bawienia się po godzinach oraz w godzinach pracy w momencie gdy jesteśmy zalogowani we frakcji.
4.8 Zakaz łamania przepisów drogowych jeśli nie jedziemy do poszkodowanego.
4.9 Zakaz obrażania/wyzywania/ośmieszania kolegów z drużyny.
4.10 Zakaz poruszania się Rancherami. Są one przeznaczone tylko i wyłącznie do eventów oraz konwojów.
 
5. KARY
 
5.1 Odejście z frakcji przed upływem okresu próbnego = - 100 score
5.2 Odejście z frakcji przed upływem miesiąca = -250 score
5.3 Zwolnienie dyscyplinarne (łamanie regulaminu etc.) = -325 score
5.4 Nie złożenie 2 raportów pod rząd = zwolnienie dyscyplinarne = -325 score ( Z wyjątkiem jeśli pracownik jest na urlopie)
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pet-city mojeprzysmaki eobywatel bezludna-wyspa horsesgame